H1Z1 Yeni Harita Ortaya Çıktı

H1Z1 Yeni Harita Ortaya Çıktı

Geçtiğimiz hafta Gamescom 2016’da, oyuncular H1Z1 King of the Kill oyununda heyecan verici yeni değişikliklerin olduğu haritayı deneyimleme fırsatı buldular. H1Z1 yeni harita ile ilgili konuşan oyunun sanat yönetmeni Sebastian Strzalkowski, haritayı değiştirmeye gitmelerindeki sebepleri de belirtti. Kendilerine engel olan birçok şeyi ekip olarak atlattıklarını belirten direktör, önemli değişiklikleri büyük bir başarıyla hayata geçirdiklerini söyledi ve bazı sorulara cevap verdi.

“Bize H1Z1 yeni harita tasarım sürecin hakkında bilgi verir misiniz?”

“Haritayı oluştururken orijinal haritaya oluşturduk ve sadece montaj kısımlarını oluşturduk. Bu sırada sahne ve nesne oluşturulmasında birçok tasarımcıyla beraber çalıştık. Bu işi yaparken çok verimsiz zamanlar geçirdik ve zamanımızı bayağı aldı ama sonuç olarak haritayı tamamladık. Biz bu kadar olumsuzluk içinde ilerlerken bu haritayı değiştirme olayını baştan düşünmeye bile başladık ama tüm ekiple birlik beraber içerisinde bu sorunu da çözebileceğimizi belirtip haritayı sıfırdan oluşturduk ve sonuç olarak bu işin altından hep beraber çıktık.”

H1Z1 Yeni Harita

H1Z1Yeni Harita

 

“Orijinal harita yeni harita tasarımını nasıl etkileyecek?”

“H1Z1 yeni harita gerekiyordu çünkü oyuncuların belirli alanlara daha fazla hareket ettiğini farkettik çünkü dokunulmayan alanlar oyuncuların ilgisini çekmiyordu. Bizde elimizdeki alanı daha aktif ve etkili kullanmaya karar verdik ve oyuncuların hem haritayı gezmesini hemde daha fazla alanı keşfederek etkileşime geçmesini sağlamaya çalıştık. Yeni harita daha simetrik bir şekilde tasarlandı ve etkileşimin olacağı yerlerin sayısını daha da arttırarak dengeli bir harita oluşturduk. Oyuncular yeni yerleri keşfettikçe daha değişik eşyaları bulabilecek ve buda oyunda sürükleyiciliği arttıracak fakat bazı geleneklerimizi sabit tutmak amacıyla bazı yerlerdeki gelişmeleri sadece ikonik derecede tuttuk.”