blank

Yeni Şampiyon Nehrin Kralı Tahm Kench

Uyumlu Olduğu Şampiyonlar

Swain

blank

 

Taktik Üstadı Swain ve Tahm Kench güçlerini birleştirecekse, takım savaşı başlatma işi birlikteliklerinde büyük bir öneme sahiptir. Taktik Üstadı rakip takımın ortasına gidebilirse tam bir kâbusa dönüşür. Ancak, karakteristik olarak bunu yapabilecek kabiliyetlerden yoksundur. İşte bu noktada işin mutfağından gelen Tahm Kench tamamlayıcı unsur olur. Nehrin Kralı, Swain ile rakip takımın tam arkasına doğru Lezzet Yolculuğu?na çıkar, Taktik Üstadı güzel bir sürprizle aniden belirir, tuşlara basar ve rakiplerin ölmesini izler.

Kog’Maw

blank

 

Cehennemin Dişleri ?Kog?Maw?ı Korumalıyız? takım düzeninde Tahm Kench sofranın adeta demirbaşıdır. Rakip LoL?ün şirinlik muskası canavarcığını indirmek için saldırılarını yağdırmaya başladığında, Tahm Kench hiçlik kuçusunu Ham Yap ile yutarak güvenli bir yerde tükürebilir. Kog?Maw?ın kaçma konusundaki eksiklerini kapatmak için Tahm Kench ideal yöntemlere, daha doğrusu ideal mideye sahiptir.

Sejuani

blank

 

Kışın Gazabı Sejuani ile Tahm Kench oyunun son safhalarında kendilerini gerçek anlamıyla göstermeye başlar, özellikle de kuşatmalar sıklaşmaya başladığında. Takımı kule koruma işinde zorlanıyorsa, Tahm Kench, Sejuani?yi alıp Lezzet Yolculuğu?na çıkabilir. Rakip takımın arkasında beliren ikili vakit kaybetmeden kuşatmanın etrafını sarıp, Seju?nun Buzul Hapsi?ni kullanabileceği zahmetsiz bir takım savaşı başlatabilir.


 

Karşısında Zorlandığı Şampiyonlar

Vayne

blank

 

Tahm Kench, Ham Yap ile pek çok nişancıyı çerez niyetine götürebiliyorken, Takla?sı yüzünden Vayne?i ağzına atması pek kolay olmayabilir. Daha da kötüsü, Vayne?in gümüş okları Nehrin Kralı gibi yüksek canlı şampiyonlar için tehlikelidir. Etrafta Vayne varken, Tahm Kench rakipler bir yana, takım arkadaşlarını bile yutup kaçmada sıkıntı yaşar. Gece Avcısı isterse Tahm Kench?i takım arkadaşlarından uzak tutabilir. Tahm Kench bir şekilde nişancısını Ham Yap ile götürse bile, Vayne pasifi sayesinde peşlerine düşüp bekleme süresi düşük olan yetenekleri ile kaldığı yerden devam edebilir.

Janna

blank

 

Rakip takımın saflarında bir adet Janna varsa, o rakip takımın etrafını kanatlardan sarmak bir anda tüm cazibesini kaybediyor. Diyelim Tahm Kench rakip takımın arkasına Lezzet Yolculuğu yaptı; Janna anında Muson?la karşılık verip normalde sıkıntılı olmayacak 5?e 5?lik durumu bir anda trajik bir 2?ye 5?lik duruma çevirebilir. Tahm Kench?in takımından geriye kalanlar savaş başlatmayı denese bile Janna?nın bir sürü hız takviyesi, yavaşlatması ve savurması olduğundan, savaşı kendi takımının lehine çevirmesi kolaydır.

Gnar

blank

 

Tahm Kench üst koridorda belli bir seviyeye kadar hasarla başa çıkabilir, lakin işin içine Gnar girdiğinde dayağın hasını görme olasılığı artar. Gnar, mini halinde istemediği kadar menzile, hareket kabiliyetine ve bir de Nehrin Kralı?nı uzaklardan bumeranglarıyla sudan çıkmış balığa döndürecek can yüzdeli hasara sahiptir. Mega haline geçince, bu sefer hem tonlarca hasarı hem de Tahm Kench?in vereceği karşılıklara dayanacak canı olur.