blank

LoL Sezon Ortası Büyüsü Detaylar

 LoL Sezon Ortası Büyüsü Detaylar

Liglere ara verilmesiyle beraber Riot Games, oyun için uzun zamandır planladığı büyük değişiklikleri uygulumaya geçirdi. Yapılan değişiklikleri Büyücüler, Büyücü Eşyaları ve Element Ejderhaları başlıkları altında inceledik.

1) Büyücüler

? Büyücüler, LoL’ün karakteri en yerleşmiş sınıflarından biri ama geçen yıllar içerisinde büyücülerin stratejik kimliklerinde bir muğlaklık olduğunu ve oynanışlarının değişen standartlara yeterince ayak uyduramadığını düşünüyoruz. Ezergeçerler ve nişancılarda yaptığımız gibi, belli bir grup şampiyonu güncelleyerek bütün büyücü sınıfının makul ve tatmin edici bir oynanış sunabileceğine inanıyoruz. Temel amacımız; büyücülere daha fazla özgünlük, bütünlük ve elbette oynanış sağlığı kazandırarak seçilmeleri için kendilerine has nedenler sağlayabilmek. ?

 

Malzahar

Malzahar hâlâ seri hareket etmekten uzak bir portre çiziyor ama artık Hiçlik’ten onu korumaya gelen daha fazla arkadaşı var. Hiçlik Geçişi adlı yeni pasifi sayesinde Hiçlik’in Habercisi’nin takım savaşlarına yaklaşma becerisi de artıyor.


malzahar_passive Pasif ? Hiçlik Geçişi

Malzahar bir süre doğrudan hasar almadığında Hiçlik Geçişi?ne başlar. Hiçlik Geçişi sırasında aldığı hasar büyük oranda azalır ve kitle kontrol etkileri Malzahar?a işlemez. Malzahar hasar aldıktan sonra kısa bir süre daha Hiçlik Geçişi?nde kalmaya devam eder.

malzahar_abilities_wW ? Hiçlik Sürüsü

Malzahar belirli bir süre varlığını koruyan Hiçlik Haşeresi çağırır. Hiçlik Haşereleri herhangi bir şampiyon, büyük canavar veya destansı canavara ilk vuruşunda veya herhangi bir birimin katledilmesine asist yaptığında Malzahar aynı süre varlığını koruyan yeni bir Hiçlik Haşeresi çağırır. Üç veya daha fazla Hiçlik Haşere?si etkin haldeyken hepsi ilave saldırı hızı kazanır.

Brand

Brand, sezon ortasında geçirdiği değişimle bütün dünyayı kasıp kavurmayı amaçlıyor. Yalnız hedefleri küle çevirirken biraz daha zorlanacak ama rakipler savunma için güvenle birbirlerine sokuldukları zaman İntikam Ateşi’nin ne kadar yakıcı olduğunu kendi gözleriyle görecek.

Pasif ? Alev brand_abilities_p-debuff

Alev 3 yüke ulaştıktan sonra bir kaç saniye içinde kararsız hale gelerek inflak eder ve etki alanına hasar verir.

brand_abilities_rR ? Volkan

Alev artık isabet alan rakipleri kısa bir süre sersemletir.

 

Vladimir

Vladimir hayatta kalmaya odaklı kan büyücüsü niteliğini koruyor; ancak canından faydalanarak rakipleri mahvetme becerisini pekiştiriyoruz.

vladamir_abilities_qQ ? Kan Nakli

Vladimir hedefinden can çeker. Vladimir iki defa Kan Nakli kullandıktan sonra birkaç saniyeliğine Kızıl Akım kazanır ve bu süre içinde Kan Nakli ilk kullanılabilir hale geldiğinde ilave hareket hızı ve hasar kazandırır.

vladamir_abilities_eE ? Kan Yağmuru

Vladimir Kan Yağmuru?nun verdiği hasarı arttırmak için azami canının büyük bölümünü belli bir süre kan şeklinde depolar. Yeteneği serbest bıraktığında veya birkaç saniye sonra, Vladimir büyü hasarı veren bir kan küresi savurur. Tamamen dolup da taşındığı sırada Kan Yağmuru Vladimir?i yavaşlatır ve savrulduğunda hedefleri kısa süreliğine yavaşlatır.

vladamir_abilities_rR ? Kan Vebası

Vladimir hasar alan her rakip başına can yeniler.

 

Zyra

Zyra, LoL’de bütün ışıkları yeşile çeviren kontrol büyücüsü ve yeni pasifi sayesinde Vadi’nin bitki örtüsünü iyiden iyiye zenginleştirmeye hazırlanıyor. Zyra’ya dikenlerle bezeli ormanını yeşertecek zamanı tanırsanız, rakiplere karşı saldırılarıyla zor anlar yaşatabilir.

zyra_abilities_passivePasif ? Diken Bahçesi

Zyra çevresine belirli aralıklarla tohum eker ve bu tohumlar seviye atladıkça daha seri ekilip daha uzun süre ekili kalır (belirli bir sayıdan fazla tohum ekilemez). Rakip şampiyonlardan biri bir tohumu ezerse tohum ölür. Zyra tohumların yakınında Q veya E yeteneğini kullanırsa tohumlardan bitkiler filizlenir. Aynı hedefe birden fazla bitki saldırırsa, fazladan saldıran bitkiler daha az hasar verir.

zyra_abilities_qQ ? Ölümcül Sarmaşık

Zyra hedef noktada dikenlerle kaplı bir samaşık yerleştirir. Kısa süresonra sarmaşık patlar ve fırlattığı dikenlerle yakındaki tüm rakiplere hasar verir. Bir tohumun üzerine kullanılırsa, Ölümcül Sarmaşık?tan filizlenen bir diken tüküren bitkisi, rakiplere uzaktan saldırır.

 

Vel?Koz

Size gereken, uzaktan dürtme veya… gerçek hasar veren bir lazer ışınıysa adres belli: Vel’Koz. Ön safları eritip, arka safları dize getirmek için biçilmiş kaftan.

velkoz_abilities_q-1Q ? Plazma Ayrışması

Vel?Koz bu yeteneği ile bir minyon keserse mana bedelinin yarısını geri kazanır. Ayrıca hedef göstergesini artık sadece Vel?Koz görebilir.

velkoz_abilities_rR ? Yaşam Formu Parçalama Şuası

Vel?Kozun yönlendirdiği ışın 2,5 saniye imleci takip ederek rakiplerin hasar görmesine ve yavaşlamasına yol açar. Yapıbozuma uğrayan bütün rakipler araştırılır. Araştırılmış bütün şampiyonlar Yaşam Formu Parçalama Şuası?ndan gerçek hasar alır ancak artık Yapıbozuma uğramazlar.

 

Cassiopeia

Rakip takım seri hareket ediyorsa imdadınıza yetişecek bir tek yılan var, o da Cassiopeia. Bu sezon ortasında Cassiopeia ile yepyeni bir etkisiz bırakma mekaniği sunuyoruz: ‘Yere Saplanma.’ Yere saplanma, etki süresi boyunca rakiplerin sıçrama, atılma veya takımındaki Thresh’in fenerini kullanarak güvenli bir yere kaçma şanslarını ortadan kaldıran bir mekanik.

cass_abilities_passivePasif ? Yılanlara Çizme Ne Gerek

Cassiopeia seviye başına hareket hızı kazanır. Bu etki, çizme veya botların hareket hızı etkisiyle birleşmez.

cass_abilities_wW ? Zehir

Cassiopeia?nın ileri püskürttüğü zehir, kavisli bir alana yayılır ve ardından yerde zehirli bulutlar bırakır. Rakipler, bulutların içinde bulundukları süre boyunca zehirin zayıflatıcı etkisinde kalarak yavaşlar ve yere saplandıkları için hareket imkanı sağlayan yetenekleri kullanamazlar. Ayrıca her saniye hasar alırlar.

 

Annie

Tibbers artık Annie’nin sersemlemiş hedeflerini gözü dönmüş bir acımasızlıkla hırpalıyor.

 

Swain

Gözünü Oy, artık Beatrice’i rakipleri sakatlaması için hedef konuma gönderiyor.

 

Fiddlesticks

Fiddlesticks, yeni pasifi sayesinde bir süre kıpırdamadan durursa hareket hızında artış elde ediyor.

 

Ziggs

Patlayıcı Lokumu, belli bir can miktarının altındaki kulelerin hızla yıkılmasını sağlıyor.

 

Syndra

Güncellenen pasifi sayesinde Syndra artık daha fazla Karanlık Küre ortaya çıkarıp toplayabiliyor!

 

Xerath

Rakip şampiyonlara isabet eden sihir patlamaları, belli bir üst sınıra kadar yeni patlamalar kazandırıyor.

 

Anivia

Buzul Fırtınası artık zamanla genişliyor ve azami boyutuna ulaştığında ilave hasar veriyor.

 

Veigar

Veigar, yeni pasifi sayesinde rakip şampiyonlara büyü isabet ettirdiğinde, minyon biçtiğinde ve rakip katlettiğinde Aşırı Kötülük (Yetenek Gücü) kazanıyor.

Haberin devamı için diğer sayfaya bakınız.